Divatcégek hódítanák meg Afrikát

Gyors egymásutánban jelezték neves divatcégek, hogy Afrikát és leginkább Dél-Afrikát fedezik fel maguknak, remélve, hogy a verseny segíti üzleti terveiket.

Számos nemzetközi divatcég kezdte el felfedezni termékei számára Afrikát, elsődlegesen Dél-Afrikát. A napokban az amerikai Forever 21 afrikai “megérkezéséről” és a társaságban érdekelt Hyprop szerepléséről tettek bejelentést: Cape Town egyik bevásárlóközpontjában hamarosan várják az első vevőket. A mielőbbi szub-szaharai terjeszkedést kilátásba helyező Forever 21 elsősorban a fiataloknak szánja márkás termékeit az Egyesült Államokon kívül latin-amerikai, ázsiai és európai boltokban és most már Afrikában is. A kontinenst felfedező divatcégek közé sorolható a svéd H&M, mely tényként ismertette üzletnyitási programját( Lásd AfroMarket: http://www.afromarket.hu/index.php/napi-gazdasag/1268-h-m-irany-afrika) . A szintén dél-afrikai babérokra pályázó divatcég, a Truworths pedig vezérigazgatója, Michael Mark révén üzent: a verseny az egyetlen eszköz, hogy ne legyünk öntelt kereskedők Afrikában sem. Ez a cég a „közelben”, Zimbabwéban már hálózatot működtet. „Bejelentkezett” a szintén amerikai Woolworths is Dél-Afrikába, ahová a Mimco márkák társaságában érkezik.

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez