Hat szuper ország, ahol 200 ezer alatt tölthetsz el egy hónapot

Melyikünknek ne jutott volna eszébe, hogy kicsit hátrahagyja a saját életét és egy hónapig valahol másutt éljen?

Ehhez viszont spórolni kell, hacsak nem akarunk dolgozni nyaralás helyett. Most mutatunk néhány csodás helyet, ahol úgy is eltölthetünk 30 napot, hogy nem kell érte bankot rabolnunk. A havi 200 ezer alatti keretbe a következők férnek bele: szállás 30 napra egy minőségi hostelben, napi 3, helyi fogásokból álló főétkezés, napi 2 tömegközlekedési jegy, ugyancsak napi 1 múzeumi vagy más kulturális belépő és minden napra 3 olcsó ital. A költségvetés bloggerek tapasztalatai alapján készült.

Pokhara, Nepál

pok

Ez a történelmi ország tele van lélegzetelállító tájakkal – a Himalája végigfut az északi és nyugati részén. Pokharában siklóernyőzhetünk, templomokat látogathatunk, túrázhatunk és hegyet mászhatunk, de karnyújtásnyira még millió látnivalót találunk.

Hanoi, Vietnám

hanoi-1

Vietnám fővárosa nyüzsgő hely, egymással versenyző robogókkal és gyors tempóval – legalábbis a szomszédos városokhoz képest. Az épületek az egykori francia és kínai megszállás kézjegyeit viselik magukon, betekintést engednek a történelembe. Mozaikfal, múzeumok, a közelben nemzeti park. Ez a legolcsóbb egyébként az itt felsorolt úti célok közül – alulról üti a havi büdzsé forintra átszámolva a 150 ezret.

Goa, India

indianoceanreg_dddindiacon_indgoades_001915arpora

Indiának ez az elképesztő állama hihetetlenül gyönyörű és tele van kalanddal. Legendás ott az étel, a helyiek vendégszeretete és a szórakozási lehetőségek bősége. A strandon tölthewtjük a napot, ellátogathatunk egy vízeséshez vagy találkozhatunk elefántokkal is.

Csiangmaj, Thaiföld

chiang-mai-old-city-masthead-2

Thaiföld északi fővárosa kifejezetten nyugis hely a déli nyüzsgés után, kellemesen laza hely. A konyha isteni, az utcákat pedig mintha direkt lusta sétákra tervezték volna. A templomokról még nem is szóltunk.

Vientián, Laosz

vientiane-visit-holidays

A gyönyörű délkelet-ázsiai ország fővárosa maga a megelevenedett történelem. A csillogó templomoktól a folyóparti szobrokig rengeteg csodát kínál a felfedezőknek. Az olcsó gyógyfürdők és a finom utcai kaja még kényeztetőbbé teszik az ott töltött időt.

Quito, Ecuador

quito_sucre

A város magasan az Andokban fekszik, hegyek és burjánzó zöld veszik körül, az utcáin pedig építészeti kincsek érik egymást. A macskaköves utcák és a lélegzetelállító házak élvezetessé tesznek minden sétát.

(Visited 45 times, 2 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez