Latin-Amerika vezet a „szerelem szállodák” versenyében

Stílusosan köszönti a Valentin napot egy brit lap: felmérte és közölte is azokat a forgalmi adatokat, amelyek a szállodaipar specializált szolgáltatását, a nem kifejezetten alvási céllal kivett szobák iránti keresletet minősíti például Chilében.

A szerelmes párok számára nyújtott turisztikai kínálat pénzben is kifejezhető értékét mérte meg és hasonlította össze egy brit lap. A Daily Mail valószínűleg az üzleti könyvek adatait összegezte, majd a választék és a kifizetett ellenérték alapján Chilének adott kiemelkedő értékelést a szerelmi célokra igénybe vett szállodák „versenyében”. A Valentin nap előtti körképben Brazíliára „csak” utalnak, jelezve, hogy folyamatosan bővül az a fajta kínálat, amely akár csak egy-egy félórás programra kínál kikapcsolódási, feltöltődési lehetőséget szállodákban, motelekben. Chilét azonban két számmal is minősíti a Daily Mail, jelenleg már legalább ötszáz, szerelmes párokat fogadó szállodát tartanak nyilván és 30 millió fontot, amit évente ott hagynak a hölgyek és urak. A kínálat is egyedi, hiszen egykoron más típusú szolgáltatásokat kínáló építményekben is mód van légyottra, börtönt, kórházat vehetnek igénybe a szerelmeskedéshez, amihez a jacuzzik, a lámpák és tükrök is elengedhetetlen kellékek. A latin-amerikaiak nincsenek egyedül ebben az üzletágban, Japánban a 10 fontos egy órás szobák sokasodnak, a brit lap a „szeretet szállodák” forgalmát több milliárd angol fontban jelöli meg, illetve hasonló üzleti sikertörténetként számol be a kínai Guangxi Zhuang tartományban kínált szolgáltatásokról. (Fotó:AFP)

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez