A nőknél a vezető szerep az online vásárlásban

A fiatal nők bizonyulnak a legnagyobb online vásárlóknak Dél-Koreában. A 20 és 40 év közötti nők aktivitása pénzben Szöul Gangnam, Seocho és Songpa kerületeiben, az év első felében a teljes mobil vásárlások legnagyobb részét jelentették- derül ki a közösségi kereskedelmi weboldal, a Ticket Monster adataiból.

 

 

 

 

Gangnam áll az első helyen 9 milliárd wonnal (több mint 15 milliárd forint) az értékesítés terén. Mindez hat hónapos időszak. Követi Songpa kerülete 6 milliárd wonnal és Seocho 4.5 milliárd wonnal. A három tehetős kerület 26 százalékát teszi ki a főváros teljes online értékesítésének.

Ezen kerületekben a vásárlók mintegy 80 százaléka nő. A vásárolt termékek terén a szépségápolási eszközök a legkelendőbbek. Ezek a top-tíz listát vezetik Gangnam kerületben, beleértve a hidratáló, citrom méregtelenítő diéta termékeket és a súlycsökkentő porokat. A másik két kerületben olcsóbb tételek is szerepet kapnak, beleértve a mobil ajándékutalványokat és a mozijegyet.

A nők mindazonáltal a számítógépet is rendszeresen használnak vásárlásra. A „11street” szerint a fogyasztók 53%-át nők teszik ki az első félévben. Yongsan kerület vezeti az átlagos vásárlási összeg/ügyfél ranglistát, majd őket követik Gangnam és Seocho kerületek. A női fogyasztók az utóbbi időben változásokat mutattak az online vásárlási szokások terén. Meglehetősen drága termékeket: TV-t, notebookot és digitális fényképezőgépeket vásárolnak.

A nők egyre inkább kihasználják az okostelefonokat a termékinformációk gyűjtése érdekében, hogy megtalálják a legjobb ajánlatokat.

(Visited 2 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez