“Őrülten” szeretik Koreában a BigMacet-versenydalok az amcsi marhahúsos szendvicshez

Ázsiában sokféle őrületről hallottunk már, de hogyan sarkallhat tényleg furcsa ötletek megvalósítására bárkit is egy marhahúspogácsából, salátából, sajtból, uborkából és szezámos zsömléből készült burger?

A McDonald’s egyik legkedveltebb hamburgere a BigMac, legalábbis azt szeretik a legtöbben Dél-Koreában. A McDonald’s-et senkinek nem kell bemutatnunk, hiszen a világ legismertebb gyorsétterem franchise-áról van szó, de tudta-e, hogy létezik az úgynevezett BigMac Song? Dél-Koreában a harmadik BigMac énekverseny zajlik, amire már megérkeztek a legérdekesebb versenyszámok. Ez a válasz a  kérdésre.

A BigMac song egy amerikai reklámkampányban szerepelt 1974-ben, nyúzottabb fejűek talán még emlékeznek rá. A dalt később különböző nyelveken is megjelentették, hogy az emberek az egész világon énekelhessék.

2012-ben a koreai McDonald’s érdekes versenyt indított, melynek lényege, hogy a jelentkezők videókat töltenek fel, ahol történetesen maguk éneklik, táncolják az említett dalt, így Koreában egyfajta reklámsztárrá válhatnak, a nyertes videó ugyanis egy tévéreklám része lesz. A kampány hatékonyan növelte a McDonald’s népszerűségét, az innovatív kampány téma lett az egész országban, és akkor több mint 13 ezer versenyvideó született.

A 2013-as győztes.

2013-ban ismét meghirdették,  ismét nagy sikert aratott, akkor pedig már 40 ezren csatlakoztak a versenyhez. Most zajlik a harmadik széria, a népszerűségre ezúttal sem lehet panasz. Nézzünk néhány igazán kreatív videót az idei versenyzők közül.

Nézze meg az összes videót a McDonalds Youtube csatornáján.

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez