Kínaiak japán gumival csinálják – Japánoknak nem kell

Japánban már annyira nem akarnak szexelni az emberek, hogy a fiatal, alacsony libidóval bíró férfiakat gúnyosan már növényevőnek nevezik.

Ez sajnos olyannyira igaz, hogy egy helyi óvszergyártó cég, a Sahami Rubber egyre jobban küzd a japán ügyfelekért, akik elöregszenek, és egyre inkább frigiddé válnak. Nem is csoda, hogy a cég termékei veszítettek népszerűségükből.

A külföldi márkájú óvszerek igénye azonban emelkedett Kínában, és a Japánba látogató turisták óriási számban halmozzák fel azokat. A Sagami legvékonyabb gumija például már el is fogyott.  A cég jelenleg korlátozza a termék beszállítását, és leltárt készítenek, nehogy egyes üzletek óvszer nélkül maradjanak a Holdújévre- mondta Icsiro Ohato, a cég elnöke.

„Annak köszönhetően, hogy sok külföldi vásárol, hirtelen készlethiánnyal szembesültünk”- mondta a 67 éves Ohato, akinek nagymamája alapította a vállalkozást 1934-ben. „A kiskereskedők folyamatosan azzal bombáznak minket, hogy többet és többet akarnak.”

3647db23b55750d1ab1cdd5339c3e4e237672fd4

A kínai fogyasztók valamiért vonzódnak a jó minőségű japán óvszerhez, különösen egészségügyi aggodalmak miatt- mondta egy tokiói elemző cég munkatársa egy interjúban.  A Sanghaji rendőrség lefoglalt 3 millió hamis óvszert, melyet helyileg készítettek rossz minőségű, bűzös anyagból- számolt be People’ Daily még áprilisban. Két évvel korábban a ghánai hatóságok szerint 1 millió kínai import óvszer szakadt szét szex közben- írta a Guardian.

Tavaly mintegy 5 millió kínai járt Japánban, kétszer annyi, mint 2014-ben, a Nemzeti Turisztikai Hivatal szerint. Ez alátámasztja azt, hogy miként nőtt a japán készítésű pelenkák, szépségápolási termékek, rizsfőző készülékek és WC-ülőkék eladása.

1.0x0

„A kínaiak vágyai miatt lett Japán a bevásárlók Mekkája, mert a „Made In Japan” termékek egyedülálló kuriózumot jelentenek nekik. Ezek a holmik ráadásul már vámmentesek”- mondta Jared Conway, egy japán nemzetközi kutató cég vezetője.  A Sagami, ami Japán második legnagyobb óvszergyártója élvezheti ennek a hasznát. A részvények 137%-kal emelkedtek Tokióban tavaly az első 10 hónapban, miközben a rivális Okamoto részvényei 156%-kal. Mostanra persze mindkét cég részvényeinek értéke csökkent, köszönhetően annak, hogy gyengült a jüan. A vezetők azonban folyamatos emelkedésre számítanak, mivel a kínaiak egyre többet vásárolnak náluk.

Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a Sagami bővíti gyárainak számát, hogy megduplázza a termékeit. A legvékonyabb poliuretán óvszert, ami csupán 0,02 milliméter, kétszer annyian veszik, mint a szokásos latex árut. Ezért kezdték el nemrég Kínában is terjeszteni a terméket.

Ami viszont Japánt illeti egyre rosszabb a helyzet.

„Nem kérdés, hogy a japánok egyre kevésbé használnak óvszer”- mondja Ohato. „A libidó megcsappant, persze csak itt.”

Japánban a szerelmesek évente csupán 45 alkalommal szeretkeznek átlagban, egy 2005-ös felmérés szerint, amit a Durex készített. 2014-ben egy japán szervezet megállapította, hogy a 16 és 24 év közötti nők 47%-kát nem érdekli a szex, vagy meg is veti azt. Ebben a hangulatban osztozik a férfiak 18%-ka is. Az is kiderült, hogy a házaspárok is egyre kevesebbet szexelnek.

Japanese man and woman lean away from each other

A Sagami saját felmérésből kiderült, hogy a 20-as éveikben járó férfiak 41%-ka még szűz. A legnagyobb problémát abban látják, hogy félénkek. A cég ezen próbál is segíteni. Megszervezik a magányos emberek éjszkáját tokiói klubokban, hogy a fiatalok lehetőséget kapjanak közelebb kerülni egymáshoz.

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez