A Középsuli forradalma és a YouTube győzelme – lassan leveri a tévét

Nappal már többen figyelik a netes YouTube csatornát, mint ahányan tévét néznek Magyarországon – derült ki a Google által szervezett konferencián.

A kora este még a tévéé, de a nappal jelentős része már a YouTube győzelmét hozza – ismertette Sági Ferenc a kutatási adatokat az A38 hajón.  A 16-29 közötti korosztály már a YouTube ismert arcaiért rajong, és ugyanúgy ismeri őket, mint a tévés celebeket.

A rendezvényen ismertették a Középsuli című tinisorozattal kapcsolatos adatokat is: átlagosan több mint félmillióan kíváncsiak egy részre, vagyis a legkedveltebb magyar sorozatok egyike. Négy és félmillió havi megtekintéssel büszkélkedik a Középsuli tévé, 33 millió perces havi nézési idővel.

Középsuli Olivér, a tinik kedvence a Középsuli felelős szerkesztőjével, Kovács Robertinával.
Középsuli Olivér, a tinik kedvence a Középsuli felelős szerkesztőjével, Kovács Robertinával.

A konferencián Varga Gábor Zoltán a Cafe Communications képviseletében a Content ökoszisztémáról beszélt, Mathias Llort, a YouTube munkatársa pedig elmondta: a zenekarok esetében kihagyhatatlan a YouTube platformja.

Heal Edina és Bíró Pál, a Google munkatársai a magyar reklámszakma nagyágyúi közül is sokat a konferenciára csábítottak, a rendezvény társszervezője a Kreatív magazin volt.

Szerző: D.T.

A nyitóképen az A38 képviselője beszél a YouTube jelenlétről.

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez