19 órás repülőút – leszállás nélkül

A szingapúri légitársaság gépe a távol keleti városállamot és New Yorkot köti össze. Az Airbus különleges, hosszútávra tervezett gépén teszik meg a 16.667 kilométeres távot az utasok.

165 ezer liter kerozint használ fel a gép a világ leghosszabb légi járatán. A jetlag csökkentésére LED-világítást alkalmaz az A350-900ULR repülőgép.

Tekintettel a hosszú távra másodosztály nincs a gépen. A biznisz osztályon 57-en és a prémium kategóriás másodosztályon 94-en repülhetnek New Yorkba. A szingapúri légitársaság hét ilyen Airbus gépet vásárolt.

20180501airbus-a350900ulr5

 

Egyelőre ők az egyetlen vevők. Nekik viszont további terveik is vannak: ha beválik a Szingapúr-New York járat, akkor következik Los Angeles, vagyis az USA nyugati partja. Kérdés, hogy mit szólnak az utasok a 19 órás repülőúthoz. Legutóbb New Yorkban az ENSZ közgyűlésben viccelődött azon Új-Zéland miniszterelnök asszonya, hogy könnyebb egy országot vezetni, mint egy nemrég született babával 17 órát repülni…

Fotó: Airbus

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez