A neten szégyenít meg le nem mondott foglalásodért a vendéglős

Nemcsak bosszantó, de komoly veszteséget is jelent az éttermeknek, ha nem jelezzük, hogy mégsem kérjük a korábban lefoglalt asztalt. Ebből lett elege az ausztrál Bishop Sessa tulajdonosának.

„Kedves Michelle Sheard, miért nem hívtál, amikor eldöntötted, hogy nem használod fel a mai foglalásod?”

“Raquel Fraser sem tisztelte meg a saját foglalását ma este.”

– Ilyen és ehhez hasonló üzenetek olvashatóak a Sydney-i Bishop Sessa étterem Twitter-adatlapján.

Erez Gordon tulajdonos hatékonyan akarta felvenni a harcot az előjegyzéseiket le nem mondó vendégekkel szemben. Ezért kezdte el világgá kürtölni a mulasztók neveit #noshowshame alatt három éve. Kitiltásukkal önmagának ártott volna igazán.

Nem gonoszságból, hanem tudatlanságból nem szólnak az éttermeknek a vendégek, amikor mégsem mennek hozzájuk – mesélte Gordon a finance.ninsemsn.com.au hírportálnak. Ugyanakkor azt is elmondta, mennyire jól működik a módszer. Látványosan visszaesett a le nem mondott foglalások miatt üres asztalok száma.

Kép: Wikimedia Commons

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez