Durva marketing: szinte sokkot kaptak a vásárlók (18+)

A cél szentesíti az eszközt. Sokan vitatják ezt az elvet. Legutóbb egy állatvédő kampány lőtt túl a célon Thaiföldön. Vigyázat, durva képek a lenti videóban!

Délkelet-Ázsiában körülbelül 440.000 pitont, Thaiföldön pedig 700.000 krokodilt gyilkolnak le és nyúznak meg évente, hogy utána eladják a feldolgozóknak. Ugyanerre a célra használnak kígyókat, gyíkokat és egyéb hüllőket.

A feldolgozás azonban rendkívül kegyetlen: Rozsdás járművekben zsúfolják össze az állatokat, akár a gerincüket is eltörik. Az sem ritka, hogy élve nyúzzák meg őket – írja honlapján a világ legnagyobb állatvédő szervezete, az Emberek az Állatokért Való Etikus Bánásmódért (PETA).

Hogy figyelmeztetésüket a megkínzott állatok bőréből készült luxuscikkek vásárlói is meghallják, durva marketingeszközt választottak. Az Ogilvy & Mather ügynökség lenti kampányvideójának címe: A bőr mögött.

A kisfilmben látható, ahogy az egyik bangkoki bőrdíszmű üzlet darabjaiba pulzáló, véres belsőségeket tettek. A vásárlókat szinte sokkolta a látvány, amikor kinyitották a táskákat, megfordították az öveket, vagy belebújtak a cipőkbe.

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez