Mintha melleket fogdosnál, de mégis csak egy ventilátor

Félelmetes, hogy a Távol-Keleten milyen módszerekkel próbálnak egyszerű hétköznapi termékeket eladni. Kínában most kijött egy ventilátor-reklám, ami a női mellekre összpontosít.

Ahogy nálunk az utóbbi napokban, úgy Kínában is tombol a forró nyár, így megnőttek a klímaberendezések, ventilátorok eladásai. A kereslet növekedésének arányában megjelentek a ventilátor- és légkondicionáló cégek reklámjai is. Egy új kínai reklámban egy olyan ventilátort mutatnak be, ami a levegőben egyfajta „légzsákot” hoz létre, így olyan érzést kelt, mintha egy pár mellett fogdosna az ember. Vajon ez egy zseniális, ám perverz találmány, vagy csak marketingfogás?

A reklámban egy fiú látható, aki a virtuális valóság eszközben gyönyörű bikinis lányokat lát, majd az áruházban mindet megpróbálja megfogdosni az igazi melleket keresve. Végül természetesen az ominózus ventilátor gerjesztette szélben találja meg azokat.

screen-shot-2016-07-02-at-9-47-29-am

A Singfun cég azt állítja, hogy a dupla lapáttal ellátott ventilátor működése során az áramlatok úgy ütköznek, hogy a kiáramló levegőt megérintve olyan érzésünk lesz, mintha puha női melleket fogdosnánk. Függetlenül attól, hogy ez mennyire igaz, úgy tűnik, a reklám sikeres lett, hiszen a állítólag 25 millió emberhez jutott már el, és ventilátorok értékesítése 300 százalékkel nőtt – legalábbis ezt mondja a gyártó cég.

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez