Sírjunk együtt japán reklámon

Ezért szeretjük a japán reklámokat. Korábbi igen olvasott cikkünkben, melyben a furcsa japán reklámokat elemeztük, már említettem, hogy a szigetország reklámjai bizony sokszor filmszerűek, valamint igazán hatnak az érzelmeinkre. Most erre mutatunk egy példát.

 

 

 

 Japán mindig is odafigyelt arra, hogy amit el akar adni, meg akar mutatni azt mindig stílusosan, hatásosan tegye, sokszor kielégítve minden igényt, melyet a japánok elvárnak a televíziótól.

Sokszor előfordul, hogy egy-egy alkotás bizony művészi szintre emeli a reklám fogalmát és bizony arra késztet minket, hogy érzelmeinket ne tudjuk visszafogni.

A lenti reklámban nyitó jelenete egy esküvő, ahol a menyasszony édesapja, akivel nem éppen rózsás a viszonya a leendő feleségnek, egyfajta üzenetet intéz lányának. Nem akárhogyan. Zongorázik neki. Ez alatt pedig megtudhatjuk mi is történt, ami miatt megromlott a kapcsolat.

{youtube}-09dRyIG9bU{/youtube}

A Tosando Music pontosan tudta mivel mondja el a végső üzenetet.

音楽は、言葉を超える。

A zene túl lép a szavakon.

Ha ezt szebban akarnánk fordítani mondhatnánk: Ami többet jelent minden szónál, a zene.

A mondani való a helyén van, a történet kerek, a kivitelezés professzionális. Mi kell még?
Ez a bizonyíték, hogy nem kell másfél óráig végigülnünk egy fimet, hogy egy történetet elmondjunk és hassunk az emberekre.

A lány az elején még magában még azt kérdezi: Miért? Miért ezt a dalt? Később abban a pillanatban, amikor az apa a darab egyik részénél elbizonytalanodik, lánya már kitartásra biztatja.

Vannak dolgok, amik nem változnak, de néha egy gesztus, egy dal mindent megváltoztat.

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez