Mégis komoly sikereket érhet el a The Interview

Eleinte úgy tűnt, hogy óriási bukás lesz a Sony új filmjéből, miután a valószínűsíthetően észak-koreai hackertámadások miatt kénytelenek voltak lemondani az eredetileg 3000 moziba tervezett bemutatót.

A film végtére is Kim Dzsongun meggyilkolásáról szól, amelyet Seth Rogen és James Franco visz véghez, a CIA segítségével. Rogen és Franco  népszerű tévéműsor vezetők, akik megelégelik haszontalan és semmitmondó ténykedésüket és úgy döntenek, interjút készítenek az észak-koreai vezetővel. Ekkor keresi meg őket a CIA. Azt a megbízást kapják, az interjú során öljék meg Kim Dzsongunt.
A halottnak hitt filmet  nemrég újraélesztették: felkerült a Youtube, a Google és néhány másik cég oldalára, ahol végül egészen olcsón hozzá lehetett jutni. Emellett pedig 331 darab független moziban mutatják be, a legtöbb helyszínen percek alatt elkeltek a jegyek. Az amerikaiak számára  a szólásszabadság szimbóluma lett a film. Ők így tiltakoznak Észak-Korea elnyomó politikája ellen.Bár a hackerek korábban megfenyegették a filmre ellátogató amerikaiakat, ez nem szegte kedvét az embereknek.
„Nem tűnt  komoly fenyegetésnek. Most meg aztán pláne semmi esélyét nem látom” – mondta el egy férfi, aki épp a The Interview-ra várt egy mozi előtt.A produkció a Youtube legnépszerűbb filmje lett, ahol mindössze hat dollárért tudjuk kikölcsönözni és 15-ért meg is vásárolhatjuk.Természetesen mindössze néhány órával a megjelenése után felbukkant a különböző illegális fájlmegosztó portálokon is, ahol szintén óriási az érdeklődés.
A szakértők szerint az interneten debütált film képtelen lesz akkora profitot termelni, mintha az eredeti terveknek megfelelően több ezer mozivásznon jelent volna meg. Azonban valamennyit visszahozhat a produkció elkészítésének árából és mintaként szolgálhat arra, hogyan termeljünk profitot egy interneten bemutatott filmmel a jövőben.

Fotó: Europress Getty Images

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez