A McDonald’s visszavágott a Taco Bellnek az egyre ropogósabb reggeli háborúban

A McDonald’s visszavágott a Taco Bellnek, miután a mexikói gyorsétterem – lánc több Ronald McDonald nevű férfival készítette el új reklámfilmjét, amiben a “Mekiék” elmondják, hogy ők a Taco Bell reggelijét szeretik.

Pénteken az ‘M’ betűs gyorsétterem – lánc egy fotót tett közé a Facebookon, amin Ronald  McDonald’s bohócuk egy csivavát simogat. A kép alatt a következőket olvashatjuk:

 “Az utánzás a legőszintébb formája a hízelgésnek.” A kép még egy ennél is mélyebb üzenetet közvetít, ugyanis Taco Bell 2000-ben véget érő kampányának főszereplője Gidget, egy csivava volt, aki 2009-ben elpusztult. Az AdWeek szerint a válaszcsapás úgy is érthető, hogy a McDonald’s aranyos, ártatlan kis versenytársnak tekinti a Taco Bellt. 

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez