Arabnak tartják a Land Rovert a közel-keleti gazdagok

Ez az idei dubaji nemzetközi autószalonon derült ki. Nem más beszélt róla, mint a cég térségbeli megbizottja. Azt mondta: azt hiszi, az öböl menti vásárlók saját márkájukként tekintenek a Land Roverre. Úgy érzik, része a kultúrájuknak.

Jóllehet a legjobb esetben is embrionális állapotban van a közel-keleti autógyártás, és az első arab repülőgépről is csak tegnap adtunk hírt ( http://keletport.hu/index.php/gazdasag/110-obol/149-elkeszult-az-elso-arab-repulogep ), van egy márka, amit “helyinek” tekintenek az Öböl mentén. Ez pedig a Jaguar Land Rover négykerék meghajtásúja. A márka tarolt a dubaji autószalonon. A cég másik, ugyancsak nem szegényeknek készült modellje, a Jaguar F típus lett az év autója, és ráadásul még a legjobb prémium kategóriájú sportkabrió büszke címét is vitte. A modell egyébként már szép díjakat zsebelt be a párizsi autószalonon is, és a világ legszebben tervezett autójának is kikiáltották.

Díjözönnel árasztották el a cég tavaly szeptemberben kijött terepjáróját is: azt, amelyet a magukénal tekintenek az arabok. A cég azt mondja: büszke az új, közel-keleti elisméresekre, szerinte a kifinomultságot és a luxust díjazták velük az ítészek. Aklik egyébként mind a 18-an jól ismert nevek az autós újságírásban. Az elbírálásnál egyformán esik latba a teljesítmény, a technológia és a design – írja a Gulf Times.

A sivatagban pazarul teljesítő luxus Land Rover évről évre masszívan növeli eladásait a Közel-Keleten. A térség ennek dacára még mindig csak a márka 8. legnagyobb piaca. A legtöbbet Kínában ad el a cég. Ezt vélhetően nem tudják a Land Rovert sajátjuknak tartó arabok.

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez