Kifulladt az ügyfélszolgálati sztrájk – a francia telefonos cég tunéziai vállalatánál

Tunézia, Tunisz – Háromnapos sztrájkot indítottak a francia Teleperformance cég tunéziai telephelyén. A hétfőn kezdett munkabeszüntetésnek napról-napra kevesebb támogatója volt a lesechos.fr tudósítása szerint. A cég menedzsmentje azt közölte, hogy a munkabeszüntetés nem zavarta meg az ügyfelek kiszolgálást.

A francia Teleperformance több francia és kanadai telefoncég számára működtet telefonos ügyfélszolgálatot Tunéziában. A munkavállalók magasabb bérekért hétfőn kezdtek sztrájkba, amelyet 72 órásra hirdettek meg. A szakszervezetek az első napon 80 százalékos támogatottságról beszéltek, a cégvezetés 53 százalékosról. A munkabeszüntetés második napjára viszont már szinte kifulladt, a dolgozók alig több mint negyede vett részt a sztrájkban. Két üzemegységben a sztrájkolók megpróbálták megakadályozni, hogy bejussanak az épületbe azok, akik felveszik a munkát. A cég Tunéziában összesen 5400 alkalmazottat foglalkoztat. A menedzsment szerint a munkabeszüntetés nem okozott gondot az ügyfelek kiszolgálásában.

A cég a béremelési követelésekre azt a választ adta, hogy 2012-ben és 2013-ban is jobban emelte a béreket, mint az a 2010-es megállapodásban szerepel.

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez